Oleje przekładniowe

Motul Translube syntetyczny olej do skrzyni biegów

Mineralny, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie przekładni. zmniejsza hałaśliwość pracy przekładni. Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwpienne, przeciwkorozyjne. Doskonała odporność na tworzenie emulcji. Zalecany do silników: EVINRUDE, FORCE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Łodzie Lepkość: SAE90

Motul Multi DCTF półsyntetyczny olej przekładniowy

Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE

Więcej informacji

Motul ATF VI syntetyczny olej przekładniowy

GM DEXRON VI – W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT. Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: 100%

Więcej informacji

Motul 90PA przekładniowy olej mineralny

Mineralny olej specjalny z dodatkiem uszlachetniaczy Stick-Slip do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Doskonała stabilność warstwy smarnej zmniejszająca tarcie i zużycie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Inne pojazdy, Samochody osobowe API Standardy: API GL-4 / GL-5 Dopuszczenia producentów : MIL-L-2105D Opakowanie 2L, 60L

Motul olej przekładniowy DEXRON IID olej mineralny

Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, dla których zalecany jest Dexron, Dexron B oraz Dexron IID. Specyfikacje: MAN 339D; MB 236.7; Voith 55.6335.32 (G607);ZF TE ML 03D/04D/11A/14A/17C; Zalecenia: Caterpillar TO-2; Allison C4; GM Dexron IID Opakowanie: 1L,

Więcej informacji

Motul olej przekładniowy DEXRON III 100% synthetic

Olej do automatycznych skrzyń biegów na bazie technologii MOTUL Technosynthese®. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Specyfikacje: MAN 339F; MB 236.5, 236.9; ZFTE ML 03D/04D/14A/17C; Voith 55.6335.32 (G607) Zalecenia: GM Dexron IIIG; Ford Mercon; Allison C4; Caterpillar TO-2 Opakowanie: 1L, 20L, 60L,

Więcej informacji

Motul olej przekładniowy MULTI ATF 100% synthetic

Wielofunkcyjny olej do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowany w technologii MOTUL Technosynthese®. Specyfikacje: GM Dexron IIIG / IIIH / IID / IIE, Allison C4, Ford Mercon & Mercon V, Chrysler ATF+3 & ATF+4, MB 236.9, 236.10, MB 236.11, MB 236.12, Hyundai / Kia ATF SPIII & PSF 3, Voith G 607, ZF TE ML 03D/04D/14A, JASO

Więcej informacji

Motul olej przekładniowy GEARBOX 80W90 olej częściowo syntetyczny

Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni i i hpoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. Klasa jakości: API GL 4+5 Opakowanie: 1L, 60L