Oleje silnikowe

Tekma Ultima Plus 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny niskopopiołowy olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych, silników stacjonarnych oraz silników do łodzi pracujących na paliwach o niskiej zawartości siarki (≤ 50 ppm). Do doładowanych silników Diesla o niskiej spalin z bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniających wymagania niskiej emisji substancji szkodliwych Euro II, Euro

Więcej informacji

Motul Tecma Ultima 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny zalecany do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV i EURO V) dużej mocy wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Do najdłuższych przebiegów międzywymianowych. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 10W40 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 API Standardy: API CF Dopuszczenia producentów : DEUTZ DQC-III ; MACK EO-N ; MAN M 3277

Więcej informacji

Motul Tekma Optima 5W30 syntetyczny olej silnikowy

Olej w 100% syntetyczny do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV, V) wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Największe korzyści daje we flotach nowoczesnych pojazdów i najdłuższych przebiegach międzywymianowych zmniejszając zużycie paliwa. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 5W30 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 Dopuszczenia producentów : MB-Approval 228.5 /235.28 ; RVI RXD

Więcej informacji

Motul 300V Sprint 0W15 silnikowy olej syntetyczny

Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości, pozwala na maksymalne zmniejszenie wartości współczynnika tarcia w warunkach smarowania hydrodynamicznego, w celu osiągniecia optymalnej mocy przy wysokich obrotach. Do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie: kwalifikacje, wyścigi typu “drag racing”, krótkie tory. Przewyższa wymagania ACEA i API. Zastosowanie: Wyścigowy

Więcej informacji

Gulf Formula XLE 5W-30

Gulf Formula XLE 5W-30 jest zalecany do najnowszych silników diesla w samochodach MB i BMW spełniających normy emisji Euro4, jak również do wszystkich silników diesla wyposażonych w filtry cząstek stałych. Gulf Formula XLE 5W-30 jest polecany również do najnowszej generacji SUV-ów, lekkich vanów i ciężarówek z silnikami benzynowymi i diesla wymagającymi olejów wysokiej klasy. Normy:

Więcej informacji

Gulf Formula EFE 5W-30

Gulf Formula EFE 5W‑30 jest najbardziej zaawansowanym olejem syntetycznym wyprodukowanym w technologii niskopopiołowej (low SAPS), z formulacją umożliwiającą duże oszczędności zużycia paliwa. Odpowiednio dobrane bazy olejowe i najnowocześniejszy pakiet dodatków pozwalają na bardzo efektywną ochronę silnika przed zużyciem i formowaniem się osadów. Normy: ACEA C1, Ford WSS-M2C 934-B

Motul Specific 2312 0W30 syntetyczny olej silnikowy

Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla „BlueHDi” wyposażonych w układy katalityczne SCR oraz filtry cząstek stałych DPF koncernu PSA wymagających oleju oficjalnie zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami „PSA B71 2312″l. Odpowiedni także do niektórych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych DPF. Sprawdź zalecenia w instrukcji obsługi pojazdu. Zastosowanie: Olej silnikowy

Więcej informacji

Motul Specific RBS0-2AE 0W20 syntetyczny olej silnikowy

Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowszych silników „DRIVEE” benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF). Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Samochody osobowe Lepkość: 0W20 ACEA Standardy: ACEA A1 / B1 Dopuszczenia producentów: VCC RBS0-2AE Opakowanie 1L, 5L, 20L, 208L